11 de setembre 2008

NO TINC CAP ALTRA TERRA

L'operació "Pau a la Galilea" va desvetllar vives controvèrsies. Ehud Manor s'hi va oposar, tot forjant una divisa que esdevingué la de tots els israelians patriotes, dretes i esquerres: 

"No tinc cap altra terra"
Cancó composada per Ehud Manor

No tinc cap altra terra,
encara que aquí el terra cremi sota els meus peus.
Només l'hebreu penetra veritablement les meves venes, 
rega la meva ànima, 
en un cos dolorit,
el cor assedegat, 
aquí és casa meva.

No callaré, doncs la meva terra ha canviat:
no cediré, li recordaré
i li cantaré a cau d'orella
fins que els seus ulls es desvetllin.

No tinc cap altra terra
fins que aquesta es desperti,
que els seus ulls es desvetllin.

1 comentari:

Montes ha dit...

És una cançó preciosa.

Gràcies Mila!

Montse Escoda